Fairphone 4 4 / 256 GB / - Reviews

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fairphone 4 4 / 256 GB / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**********@x******** 22-02-2024

Review over Fairphone 4 met e/os/

Geschreven voor: Fairphone 4 4 / 128 GB /

Ik had de Fairphone 4 met e/os/ via de officiele website besteld omdat ik van Android af wilde. Volgens de website is deze telefoon Android-vrij. Op de verpakking stond ook duidelijk dat het /e/os by Murena was. Het eerste dat ik op het scherm zag toen ik het apparaat aan zette was: "powered by Android". En dat was dus precies wat ik NIET wilde. Helpdesk gebeld, ruim 20 minuten in de wacht gestaan. Uitgelegd dat ik deze telefoon had gekocht omdat ik GEEN Android wilde. En dus toch kreeg. Kwestie van niet opletten in de fabriek. Dit is geen goedkope telefoon en ik vind de ervaring zo slecht dat ik bijna zou overstappen naar i-phone. Maar het ging om het principe van zelf kunnen repareren, dus misschien koop ik hem rechtstreeks bij Murena.

Pluspunten

• zonder Google
  • zonder extra toeters en bellen

Minpunten

• verkeerde OS (Android) vooraf geïnstalleerd
  • zwaar